.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پس از 30 سال صورت گرفت؛
ورود یک زن به بدنه آموزش و پرورش مازندران
رئیس این سازمان در حکمی منیره موحدی را به سمت معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی استان منصوب کرد ...
ورود یک زن به بدنه آموزش و پرورش مازندران

برای نخستین بار پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک زن به سمت معاون آموزش و پرورش مازندران منصوب شد.
به گزارش خبرنگار مهر، عبدالوحید فیاضی، رئیس این سازمان در حکمی منیره موحدی را به سمت معاون پژوهش ، برنامه ریزی و منابع انسانی استان منصوب کرد .

وی بعد از ظهر سه شنبه در آیین معارفه موحدی با تشریح جایگاه زن در اسلام بر لزوم بهره گیری از توان مدیریتی بانوان تاکید کرد .

وی با اشاره به فعالیت 20 هزار بانوی فرهنگی در مازندران گفت : وجود یک زن در بدنه مدیریتی سازمان آموزش و پرورش مازندران می تواند به تحقق مطالبات آنان کمک کند.

فیاضی با توجه به نگاه ویژه دولت نهم به بهره گیری از توان اجرایی بانوان خواستار مشارکت فعال آنان در عرصه های تصمیم سازی شد .

معاون جدید پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز در این مراسم گفت: آموزش و پرورش به عنوان موثرترین دستگاه آموزشی و تربیتی کشور برای تحقق اهداف، نیازمند تحول و دگرگونی برای ایفای ماموریتهای محوله است.

منیره موحدی ارائه راهکارهای نوین و نقد های سازنده را زمینه ساز تحول دانست و گفت: با وضع قوانین و مقررات می توان مسیر حرکت را مشخص کرده و زمینه تحول را فراهم نمود .

موحدی پیش از در سمت مشاور امور بانوان رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران انجام وظیفه می کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربان پور 23 ارديبهشت 1388
مدیریت محترم سایت ارزشی / خبرنگاران محترم مازندرانی سلام علیکم
با احترام اینجانب جعفر قربان پور نامزد فرهنگی ریاست جمهوری دهم از مازندران ضمن تشکر از رسالت مطبوعاتی شما آمادگی خویش را برای مناظره (هم اندیشی) با دیگر کاندیداهای محترم و حضور در ستاد انتخابات استانی و کشوری ایشان ضمن آرزوی توفیق آنها ، کنفرانس و مصاحبه مطبوعاتی ، میزگرد احزاب ، حضور در رسانه ملی صدا و سیما اعلام میدارم و بر میثاق خبرنگاران، اصحاب رسانه و مطبوعات با عدالت و آزادی اطلاع رسانی شفاف بعنوان یکی از ارکان دمکراسی و مردمسالاری دینی امیدوارم و بر روح خبرنگاران متعهدی که در سراسر جهان جان عزیز خویش را فدای راه آزادی و عدالت نمودند درود می فرستم . ( آیا کسی هست که مرا یاری کند ؟)
فرزند ایران اسلامی از مازندران و شهرستان تاریخی و سرافراز ساری – جعفر قربان پور کاندیدای سابق مجلس هشتم شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.